صنایع بهبود دهنده نان اُماج

اُماج به کیفیت می اندیشد .


صنایع غذایی اُماج


صنایع غذایی اُماج ، به یاری ایزد منان و پشتیبانی مردم عزیز از سال ۱۳۸۰ ، فعالیت خود را در زمینه تولید انواع بهبود دهنده های نان ، شیرینی و شکلات آغاز کرد . این مجموعه با استفاده از تکنولوژی روز دنیا ، بهره گیری از بهترین مواد اولیه خارجی و رعایت کامل ضوابط فنی و بهداشتی تحت نظارت کارشناسان خبره محصولات خود را ارائه می نماید .
شعار این شرکت همواره کیفیت مطلوب بوده که خود نشانه وفاداری به مصرف کننده است . از دیگر موفقیت های صنایع غذایی می توان به موارد زیر اشاره کرد .
اجرای بیش از صدها پروژه تحقثیقاتی در زمینه بهینه سازی محصولات ، ایجاد دانش فنی و فرمولاسیون های جدید حهت بهبود کیفیت انواع محصولات قنادی ، عرضه محصولات جدید ، تغییر و ارتقاء تکنولوژی تولید ، با هدف بهبود کیفیت .
در اینجا می توان به محصولات جدید اُماج ، انواع براق کننده ها و مغزی های شیرینی برای محصولات قنادی اشاره کرد . محصول مغزی این شرکت قابلیت پخت دارد و مقاوم در برابر حرارت می باشد .
مغزی ها و براق کننده ها در انواع طعم های وانیلی ، شکلاتی فندقی ، میوه ای آماده ارئه به مشتریان عزیز می باشد . مدت زمان نگهداری این محصولات هشت ماه ار تاریخ تولید است .
شرکت اُماج با انگیزه ایجاد ارتباط نزدیک با مشتریان ، سامان بخشیدن به فرایند توزیع ، کاهش قیمت و افزایش ضریب سلامت کار ، از همان ابتدا واحد پخش را ایجاد کرد که با حضور نیرو های متخصص و دلسوز تاکنون توانسته است به بیشترین اهداف از پیش تعیین شده خود در این زمینه دست یابد که این مهم همانا ارتباط سازنده با مشتریان و ایجاد اعتماد و وفاداری در میان آنان است .
آرزوی مدیران صنایع غذایی اُماج ایرانی آباد ، آزاد و توانمند با ایرانیانی شاد و موفق است .